Festa Major del Clot del Moro 2018

El dissabte 28 de juliol el Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug celebra la Festa Major del Clot del Moro amb un ampli ventall d'activitats que inclouen portes obertes, activitats infantils, recorreguts especials amb el Tren del Ciment, música i una nit enigmàtica i de terror.

Activitats infantils, gegants, música, gastronomia i una nit de terror

10.30 h
Visites teatralitzades amb Eusebi Güell i Gaudí. Paquet combinat de visites Tren del Ciment + Jardins Artigas + Museu del Ciment

11.00 h
Trobada gegantera. Colles geganteres de Ribes de Freser, Ripoll i Gironella

14.00 h
Dinar Popular de Festa Major. Venda anticipada de tiquets. Preu: 15€

15.30 h | 16.30 h | 17.30 h | 18.30 h | 19.30 h
Trens especials. Recorregut del Tren del Ciment des de l'estació de la Pobla de Lillet fins al Museu del Ciment

De 16.00 h a 18.30 h
Jornades de portes obertes al Museu del Ciment

Activitats infantils

17.00 h
Festa Holi, festa dels colors amb molta animació. Recomanable portar roba blanca

18.0 h
Festa de l'escuma. Inflables per a tots els nens i nenes

19.00 h
Concert de Rúpits

20.30 h
Sopar popular

21.30 h
Nit enigmàtica i de terror; els zombis de la fàbrica. Inscripcions: per whatsapp 681 102 292 o al correu activitats@e7v.cat

22.00 h i 23.00 h
Tren especial del Museu del Ciment a la Pobla de Lillet

Venda anticipada de tiquets

A les estacions del tren i al Museu del Ciment (inclòs el 28 juliol).

• 5€ Nens i nenes de 4 a 13 anys
  • 10€ Adults