Nova exposició permanent: “D’Asland a LafargeHolcim. Cent anys de ciment”

El Museu del Ciment Asland de Castellar de n’Hug, una de les tres seus del Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya

El Museu del Ciment Asland de Castellar de n’Hug integra un molí de clínquer

El Museu del Ciment Asland de Castellar de n’Hug ha integrat un molí de clínquer al seu conjunt museístic. Amb aquesta actuació, el Museu incorpora una

Rècord de visites als museus del Sistema Territorial

Els 26 museus industrials del Sistema Territorial del Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) han registrat 501.400 visites l’any 2015, un 15%

El Museu del Ciment estrena espai polivalent

La nova sala de 60 m² servirà per acollir activitats com xerrades, reunions o tallers El Museu de Ciment Asland de Castellar de n’Hug ha

Més informació
Museu del Ciment Asland Paratge del Clot del Moro, s/n 08696 Castellar de n'Hug Tel: 93 825 70 37