Taller: Un viatge a través del temps

En Galofré, que va ser maquinista del tren del ciment durant tota la seva vida, ens explicarà a través d’un divertit vídeo quina era la seva feina i les parades que feia cada dia amb el seu tren, una joia històrica que encara s’utilitza a dia d’avui.

Aprofitant el seu recorregut ens endinsarem en les històries de les persones que hi vivien el segle passat a La Pobla de Lillet i treballaven a la fàbrica així com coneixerem diversos punts d’interès de l’època com ara els Jardins Artigues o el Xalet de Catllaràs, dissenyats per Antoni Gaudí. Seguint les seves explicacions podrem muntar una gran maqueta amb tots els elements que ens mostrarà i, en acabar, cada participant rebrà un retallable de la maqueta amb la història de la Fàbrica Asland i el tren del ciment per muntar al museu o a casa.

Nivell educatiu

Educació primària

Durada del taller

20 minuts aproximadament