Aigua: la ruta de les cosidores

Una ruta al voltant del patrimoni cultural, industrial i natural de la mà de VioGuia, a peu per la capçalera del Llobregat. Comença a les portes del museu i ens acompanya durant el recorregut que antigament feien les cosidores, resseguint el pas del riu Llobregat i la canalització per la fàbrica Asland. Una jornada completa de visita al variat Patrimoni Cultural a l´entorn del Clot del Moro:  Visita guiada al  Museu del Ciment, ruta a peu per visitar les pintures de l´església romànica de St. Vicenç de Rus, i viatge en el Tren del Ciment per contemplar els espectaculars Jardins Artigas, dissenyats per Antoni Gaudí.

09:00h / Punt de trobada al Clot del Moro, davant del Museu del Ciment.
09:15h / Ruta guiada a peu fins St. Vicenç de Rus. Visita guiada per Civitas Cultura.
11:00h / Tornada al Clot del Moro.
12:00h / Visita guiada al Museu del Ciment a càrrec de Vioguia.
13:00h / Dinar
15:00h / Sortida del Tren del Ciment cap als Jardins Artigas.
16:00h / Tornada amb el Tren del ciment al Clot del Moro
17:00h / Conclusions i comiat

Horaris orientatius, en funció del perfil dels assistents i de possibles contratemps

Cal inscripció prèvia. Més informació i reserves: 622 244 481  /  guia@vioguia.com