Jornades Europees de Patrimoni Cultural / PUCK Cinema Caravana

La PUCK Cinema Caravana és una caravana habilitada com a cinema. El seu interior és una sala de projecció minúscula on hi caben 7 persones. Entrar-hi és endinsar-se en un univers oníric, una vivència màgica i una experiència artística única. Aquesta singular sala de cinema itinerant projecta curtmetratges d’animació d’autor d’arreu del món. És una proposta de carrer en què públic de totes les edats pot veure cinema especial en un entorn molt especial. L’activitat es durà a terme a l’interior de la fàbrica, a la zona dels antics forns rotatoris.

Activitat gratuïta.
Aquest dia el Museu celebra jornada de portes obertes amb motiu de les Jornades Europees de Patrimoni i l’entrada serà gratuïta.

No cal reserva prèvia però caldrà respectar els torns, en funció de la cartellera del cinema i la durada dels curtmetratges.

• 11/10/2021