La mirada científica

En Gilbert va ser tècnic del laboratori, durant una bona colla d’anys es va encarregar dels controls de qualitat del ciment, i coneix bé el funcionament de tots els racons d’aquesta fàbrica. Durant la vostra visita al Museu, el podreu trobar passejant per la fàbrica i us aportarà una altra mirada responent a tots els dubtes que li pugueu preguntar. Segur que cau més d’una anècdota!

Activitat gratuïta inclosa amb l’entrada del Museu (6€ general, 4€ reduïda i menors de 16 anys gratuït)

• 04/09/2022