Nit astronòmica

Una experiència de descoberta del Cosmos en tres parts, on ciència i mitologia es donen la mà en un entorn patrimonial únic. Primer el planetari digital, un simulador ens porta de viatge sense moure’ns del dipòsit del clínquer, univers endins, per conèixer objectes i fenòmens propis del cel profund. Després, l’observació amb telescopi a la zona dels antics forns rotatoris, una oportunitat per veure en directe alguns dels objectes que hem conegut. Per últim, les constel·lacions, identificades amb làser, on la ciència deixa espai a la mitologia, gaudint del cel nocturn des de la fàbrica Asland.

Activitat gratuïta inclosa amb l’entrada del Museu (6€ general, 4€ reduïda i menors de 16 anys gratuït)

Cal inscripció prèvia: info@museuciment.cat

Obertura del Museu a les 21:00h