Ruta de les cosidores

Una sortida guiada a peu al voltant del patrimoni cultural, industrial i natural per la capçalera del Llobregat amb la guia de muntanya Violant Bonet, de Vioguia, natura i patrimoni.

Ens acompanya durant el recorregut que antigament feien les cosidores, resseguint el pas del riu Llobregat -i la canalització de l’aigua per al funcionament de la fàbrica Asland- fins arribar al seu naixement. La jornada es completa amb la visita al Museu del ciment i l’entorn de la Colònia Asland del Clot del Moro.

La ruta de les cosidores es programa l’últim diumenge de cada mes, d’abril a octubre, i cal inscripció prèvia.

Hora: 09:00h
Punt de trobada: davant del Museu del Ciment.
Durada: mig dia.
Desnivell: 100m.