Festa Major del Clot del Moro

El dissabte 22 de juliol el Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug celebra la Festa Major del Clot del Moro amb un ampli ventall d'activitats que inclouen portes obertes, activitats infantils, recorreguts especials amb el Tren del Ciment, música i actuacions teatrals.

Activitats infantils, food trucks, gastronomia, música, teatre i trens especials

De 10 a 13 h
Taller d’estampació tèxtil al Museu del Ciment Asland de Castellar de n’Hug

10.30 h
Visites teatralitzades amb Eusebi Güell i Gaudí. Paquet combinat de visites: Tren del Ciment + Jardins Artigas + Museu del Ciment

15.30 h | 16.30 h | 17.30 h | 18.30 h
Trens especials amb cercaviles. Recorregut del Tren del Ciment des de l'estació de la Pobla de Lillet fins al Museu del Ciment

De 16 a 19 h
Activitats infantils: Taller de bombolles de sabó gegants, mini disco i gimcana infantil.

De 16 a 19.30 h
Portes obertes al Museu del Ciment.

Activitats a la Fàbrica

19 h
Actuació teatral: Déu. Una obra de teatre original, on l'originalitat, la reflexió, l'absurd i l'humor negre típic de Woddy Allen apareixen en escena.

19.45 h
Concert de música tradicional amb Amadeu i CIA

20.30 h
Ball i sopar amb food trucks

21.30 h
Tren especial del Museu del Ciment a la Pobla de Lillet.

Venda anticipada de tiquets

A les estacions del tren i al Museu del Ciment (inclòs el 22 juliol).

• 4€ Nens de 4 a 13 anys
  • 8€ Adults