El Museu del Ciment vol contribuir de forma activa al canvi social i a la construcció d’una societat més justa. Per aquest motiu, té en compte criteris de desenvolupament sostenible i de respecte dels drets humans en la seva gestió i en les actuacions que impulsa. Les actuacions de responsabilitat social corporativa del museu abasten els àmbits econòmic, social, de governança i mediambiental.

MEMÒRIES

ACCIONS

Bon govern

Drets humans

• Col·laboració amb entitats socials comarcals. El museu vol aconseguir, a través de la seva gestió, millorar i potenciar un model de desenvolupament més ètic i sostenible. Vol establir vincles i sinèrgies en la conciliació i sensibilització de la diversitat social dins la comarca amb altres organitzacions. Dona visibilitat a associacions, entitats i serveis del Berguedà destinats a persones amb diversitat funcional.
  • Accions per a la millora de l’accessibilitat al museu.

Participació i comunitat

• Millores en l’ambient de treball i la comunicació interna. Èmfasi en les mesures de conciliació laboral i familiar.
  • Reforç de les relacions i les accions amb les comunitats. En especial amb la comunitat educativa i cultural.

Medi ambient i sostenibilitat

• Distintiu “Compromís per la sostenibilitat Biosphere”. Per garantir la qualitat i sostenibilitat dels serveis turístics.
  • Distintiu de garantia de qualitat ambiental.
  • Mesures de gestió ambiental.
Museu del Ciment Asland Paratge del Clot del Moro, s/n 08696 Castellar de n'Hug Tel: 93 825 70 37