Dia i Nit Internacional dels Museus | Nit astronòmica

El dissabte 13 de maig, a les 21h, el Museu del Ciment organitza una nit astronòmica amb motiu del Dia i Nit Internacional dels Museus.

Gaudeix de la nit i dels secrets del cel profund… en una activitat on ciència i mitologia es donen la mà. Un simulador espacial ens portarà de viatge per l’univers, parlarem de les teories que expliquen la seva formació, veurem com neixen i moren les estrelles i com dins d’aquestes s’hi formen aquells elements que conformen la vida tal com la coneixem.

El telescopi ens permetrà d’observar diferents nebuloses, cúmuls (oberts/globulars), galàxies o sistemes binaris d’estrelles. Finalment, amb l’ajuda d’un làser, localitzarem les constel·lacions i ens aproparem a la seva història a través d’una sessió de mitologia dramatitzada… Que comenci la funció!

• 13/05/2023