Dia i Nit Internacional dels Museus | Nit dels ratpenats

Aquest 18 de maig us proposem que vingueu a la fàbrica en la unió entre la Nit dels Museus i la Nit dels Ratpenats, per conèixer aquests fascinants animals i els espais de l’antiga cimentera. Vespre i nit dedicades a l’observació i al coneixement d’aquests petits mamífers alats, amb una xerrada per a tota la família i una petita passejada nocturna per la fàbrica amb l’objectiu de localitzar ratpenats, i per celebrar que els museus són vius i fan sentir, també durant la nit.

Activitat gratuïta per a tots els públics.

A càrrec del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Horari: Xerrada de 19.30 a 20.30 h i passejada de 20.30 a 21.00 h

• 18/05/2024