Dia i Nit Internacional dels Museus | Taller de plantes medicinals

El dissabte 13 de maig a les 16h, el Museu del Ciment organitza un taller de plantes medicinals amb motiu del Dia i la Nit Internacional dels Museus.

Farem un passeig per conèixer les plantes que tenim a l’entorn del Museu del Ciment, i que tenen propietats medicinals i gastronòmiques, les observarem, identificarem i en recollirem algunes. Posteriorment anirem a l’interior del museu i farem un taller que consistirà en saber què és la farmaciola natural, quines plantes tenen les propietats que necessitem i com utilitzar-les a casa. Prepararem també alguns remeis que no poden faltar a la nostra farmaciola, tal i com feien les nostres àvies i ens els emportarem a casa.

• 13/05/2023