Dia i Nit Internacional dels Museus | Visita guiada “La Colònia Asland”

El dissabte 18 de maig, amb motiu del Dia Internacional dels Museus, el Museu del Ciment de Castellar de n’Hug ofereix la visita guiada “La Colònia Asland”.

A l’entorn immediat de la fàbrica es conserven la majoria d’edificis que es van construir per allotjar el personal de la fàbrica. Aquest petit recorregut guiat d’una hora, i enmig del Parc Natural del Cadí Moixeró, discorre entre la caserna, la residència d’enginyers, l’ermita o el Xalet del Director, fins arribar a la pedrera.

• 18/05/2024