Inauguració del circuit de senyalització interpretativa del conjunt patrimonial del Clot del Moro

El Consell Comarcal del Berguedà,  l’Ajuntament de Castellar de n’Hug i el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya inauguren el Circuit de senyalització interpretativa del conjunt patrimonial del Clot del Moro el proper dijous 2 de novembre a les 11 hores al Museu del Ciment de Castellar de n’Hug.

A l’acte intervindran el director del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, l’alcalde de Castellar de n’Hug, el president del Consell Comarcal del Berguedà, el conseller de Projectes Europeus i Comarcals i el president de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i conseller comarcal de Turisme.

El circuit de senyalització interpretativa està inclòs en el Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació del Berguedà “Una nova mirada al Llobregat, el riu més treballador del món”, en el marc de «Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU».

• 02/11/2023