L’Asland de fa un segle

Un dia, pels volts dels anys vint a la Fàbrica Asland de Castellar de n’Hug, en Joseph M. W. Stone, nascut als EUA i actual enginyer en cap de la fàbrica, va rebre una comitiva de visitants, amics dels amos, per tal d’explicar-los el funcionament de la fàbrica de ciment, amb l’ajuda de la Falgars i en Ramón, una treballadora i un treballador que les van viure de tots colors!

Viatgeu al passat del Clot del Moro per reviure aquell dia, i descobrir de passada la cimentera i la colònia Asland del Clot del Moro, de la mà d’aquests tres personatges, que de ben segur no us deixaran indiferent!

Hora: 11:00 h (es recomana 10 minuts abans per validar les entrades)
Durada: 90 min.
Localització: Museu del Ciment de Castellar de n’Hug