Taller “Els rastres de la Colònia Asland”

La fauna salvatge és difícil d’observar a causa del seu caràcter esquerp i fugisser, però sovint deixen rastres que evidencien la seva presència. Aquesta activitat proposa un apropament a la fauna del territori a partir de la identificació i interpretació dels seus rastres. En la primera part veurem que és un rastre, quins tipus hi ha, com els podem reconèixer i quina informació en podem extreure. Seguidament tindrem l’oportunitat de posar en pràctica els coneixements adquirits, fins i tot ens podrem fer un motlle d’una petjada!

Activitat recomanada a partir de 7 anys.

A càrrec de Salvador Puigmartí, de Cuiol Nature.

Hora: 16:00 h
Durada: 2h
Localització: Museu del Ciment de Castellar de n’Hug
Distància: 2km