Taller “La cianotípia”

Saps què és la cianotípia? La Cianotípia és una tècnica de fotografia alternativa que permet transferir imatges amb la llum del sol. Aquest procediment va ser popular en els cercles d’enginyers fins al segle xx perquè és un procediment senzill i econòmic que produeix còpies a gran escala d’un treball. Els plànols originals de la fàbrica de 1901 es van fer amb aquesta tècnica. Aquest taller no requereix cap coneixement previ, només ganes d’experimentar. Descobreix les possibilitats artístiques que t’ofereix la cianotípia, crea les teves transferències a partir de negatius, aprèn les històries i detalls de la fàbrica i gaudeix d’una tarda sorprenent al museu del ciment!

Activitat recomanada a partir de 7 anys.

Hora: 16:00 h
Durada: 2h
Localització: Museu del Ciment de Castellar de n’Hug
Preu: 20€ (inclou material i entrada al museu)