Taller “La pedrera del Clot del Moro”

La pedrera d’Asland es va explotar durant 70 anys per subministrar la fàbrica de l’ingredient bàsic del ciment: la pedra calcària. Les calcàries són habituals al Parc Natural, i en aquesta sortida visitarem aquesta espectacular pedrera on parlarem de les calcàries i de com les explotaven. Història i geologia es donen la mà en aquesta activitat per a tots els públics, on descobrireu a través d’un experiment senzill com identificar les pedres calcàries.

Activitat recomanada a partir de 7 anys.

A càrrec d’Albert de Gràcia, de MeteoPirineus

Hora: 10:00 h
Durada: h.
Localització: Museu del Ciment de Castellar de n’Hug