Vermut inaugural

Aquest cap de setmana el Museu del Ciment obre les portes de la temporada i presenta l’agenda d’activitats d’enguany. Enmig d’un entorn privilegiat, la zona dels antics forns rotatoris a l’interior de la fàbrica, es podrà gaudir gratuïtament de l’actuació musical on la LAURA LUCEÑO ens delectarà amb el seu repertori inacabable de versions de tots tipus. Hi haurà servei de bar que oferirà el REFUGI QUATRE CASES.

Activitat gratuïta inclosa amb l’entrada del Museu (6€ general, 4€ reduïda, menors de 16 anys i residents gratuït)

Pel servei de bar no s’accepten pagaments amb targeta, només efectiu.

• 10/04/2022