El Museu del Ciment, accessible a través d’una nova visita virtual

El Museu del Ciment de Castellar de n’Hug és des d’aquest mes de maig accessible a través d’una visita virtual que permet recórrer els espais i les exposicions del museu.

El recorregut virtual, que funciona amb la tecnologia de Google Street View, incorpora un menú amb 26 ítems per accedir directament als espais i les exposicions del Museu, així com finestres informatives en 18 punts d’interès. L’usuari pot explorar tot el Museu del Ciment lliurement i durant el recorregut pot visualitzar una finestra amb un mapa per situar-se dins del Museu, fer captures d’imatge dels punts d’interès de la visita i compartir la visita virtual per xarxes socials i/o WhatsaApp.

El recorregut consta de 82 panoràmiques composades a partir de més de 980 fotografies d'alta definició. És accessible a través del cercador de Google (versió fotogràfica), des de la mateixa pàgina web del Museu del Ciment i de les xarxes socials.

Tots els continguts de la visita virtual s’ofereixen en tres idiomes (català, castellà i anglès). La visita virtual és accessible des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet (ordinador, mòbil, tauleta) i es pot compartir per qualsevol plataforma digital.