L’associació ACEB Suma farà la seva trobada anual a Museu del Ciment de Castellar de N’hug

L’Associació d’Empresàries i Directives del Berguedà, ACEB Suma, s’endinsarà en el passat industrial del Museu del Ciment de Castellar de n’Hug per celebrar el seu acte anual d’enguany.

L'ACEB Suma continua acostant el lideratge en femení a tots els racons de la comarca i, per això, se celebra un acte anual, obert al públic general, en un espai i municipi diferent del Berguedà. Enguany se celebra el cinquè aniversari de l'ACEB Suma i l'escenari escollit és el Museu del Ciment de Castellar de n'Hug, un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana, emmarcat en un entorn natural singular.

L’acte tindrà lloc el 28 de setembre, a les 18.45 hores, i els assistents podran descobrir la importància del passat industrial de la comarca i conèixer l’evolució del paper de la dona en el món laboral i empresarial. També es farà una visita al Museu i es visualitzarà un audiovisual que explica la història de l’antiga fàbrica cimentera.