• Artwork

Exposició permanent | D’Asland a LafargeHolcim. Cent anys de ciment

La mostra recull la trajectòria històrica de l’actual empresa Lafarge Cementos, a partir de la seva creació com a Asland (Companyia General d’Asfalts i Portland Asland) l’any 1901 fins a la situació actual com a multinacional pertanyent al Grup LafargeHolcim.

L’exposició se centra en la innovació tecnològica constant que ha portat a terme l’empresa al llarg de la seva història i explica el procés de producció del ciment pòrtland, així com les diferents tipologies i aplicacions d’aquest material.

“D’Asland a LafargeHolcim. Cent anys de ciment” s’inicia amb una introducció sobre el ciment. A continuació, el visitant pot descobrir els inicis de l’empresa, la seva influènciaen el territori i la situació actual. L’exposició també permet conèixer el procés de producció del ciment, les condicions laborals en una fàbrica de principis del segle XX i els avenços en l’àmbit del desenvolupament sostenible i la innovació que s’estan implantant en el sector de la construcció.