Taller: Fabricant ciment pòrtland

La producció industrial de ciment pòrtland és un procés complex que requereix matèries primeres específiques i fonts d’energia fàcilment abastables a Castellar de n’Hug i els seus voltants. En aquest taller els alumnes podran descobrir quines són aquestes matèries primeres, com es duen a terme les diverses fases del procés de transformació i la seva relació amb la ubicació de la fàbrica de ciment Asland al Clot del Moro.

Nivell educatiu

Educació primària (2n i 3r cicle) i ESO (1r cicle)

Objectius didàctics

• Descobrir les fases de la producció del ciment així com les seves necessitats i els materials implicats.
  • Entendre les condicions necessàries per a la producció del ciment i identificar-les al Clot del Moro.

Durada del taller

30 minuts

Preu: 4,50 €/alumne. Inclou la entrada amb visita guiada al museu i el taller.
Preu del taller sense visita: 1 €/alumne.

Reserva

Telèfon: 938257037