Diada cultural de Sant Jaume i Festa Major del Clot del Moro

El dia 25 de juliol de 1904, el dia de Sant Jaume, es posa en funcionament la fàbrica de la Companyia General d’Asfalts i Pòrtland, més coneguda amb el nom d’Asland. Uns anys més tard, s’estableix aquesta data per celebrar la Festa Major de la Colònia industrial del Clot del Moro, convertint-se ràpidament en una festivitat coneguda a tot l’alt Berguedà! Actualment, el Museu del Ciment ha recuperat la diada, omplint el cap de setmana d’activitats gratuïtes, divulgatives, lúdiques, culturals i gastronòmiques. Aquest any, s’ha dividit la Diada Cultural de Sant Jaume en dos dies, la tarda del dissabte 24 i el matí el diumenge 25 de juliol, i durant tot el cap de setmana es podrà gaudir de jornada de portes obertes al Museu del Ciment. Consulta tota la programació aquí.

• 24/07/2021