Jornades Europees del Patrimoni 2020

El diumenge 11 d'octubre, el Museu del Ciment de Castellar de n'Hug ofereix una jornada de portes obertes d'11 a 15 hores i de 16 a 18 hores amb motiu de la celebració de les Jornades Europees del Patrimoni 2020.

Les Jornades Europees del Patrimoni se celebren anualment a tot Europa. Palaus, castells, monestirs, jaciments, jardins històrics i altres espais patrimonials com els museus obriran les seves portes perquè els ciutadans gaudeixin de visites gratuïtes i puguin conèixer en profunditat el seu patrimoni.