Concurs d’estiu a Instagram

El Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug celebra el #concursmuseuciment de fotografia a Instagram.

Durada i participació

El concurs tindrà vigència per a les fotografies publicades durant el període del 10 de juliol fins al 30 de setembre de 2020. Requisits per participar-hi:

1. Publicar fotografies a Instagram amb l'etiqueta #concursmuseuciment. Es poden publicar tantes fotografies del Museu del Ciment Asland com es vulgui.
  2. Seguir el perfil @museuciment.
  3. Etiquetar a la persona amb qui compartiries el premi.

Sobre les fotografies

Les fotografies han de ser originals i han d’haver estat publicades durant el període del concurs. El motiu de la fotografia pot ser qualsevol que estigui relacionat amb el Museu del Ciment.

Ús de les imatges

Les imatges publicades a Instagram amb l'etiqueta #concursmuseuciment seran públiques al web de Museu del Ciment.

Totes les imatges que participin en el concurs podran ser utilitzades pel Museu del Ciment en futures campanyes de promoció.

Premi

Hi haurà un únic premi consistent en una nit d'allotjament i esmorzar per a dues persones al Castell de la Pobla de Lillet. El premi no serà bescanviable pel seu import en metàl·lic. Si per alguna causa la persona guanyadora no pot aprofitar el premi, s'entendrà que hi renuncia i el Museu del Ciment no haurà de compensar-la.

El premi és personal i intransferible i vàlid per a dues persones adultes. Es podrà gaudir fins al 30 de juny de 2021, amb consulta prèvia de disponibilitat de l'allotjament.

Concurs

Un jurat format pel personal tècnic del Museu del Ciment de Castellar de n’Hug triarà la fotografia guanyadora, que s’anunciarà el dia 2 d’octubre. La persona guanyadora serà contactada a través d'un missatge a la seva fotografia. El nom també es farà públic al compte de @museuciment. La persona guanyadora haurà de posar-se en contacte amb l'organització a través del correu museuciment@mnactec.cat  i enviar-hi la fotografia original.

Protecció de dades

Les dades dels participants no seran incorporades a cap fitxer del Museu del Ciment.