Microsprint: joc d’orientació al Museu

Descobreix el Museu del Ciment a través d’una experiència entretinguda, original i divertida: un circuit d’orientació per a petits i grans, de curta durada, per fer caminant i gaudir de la visita al Museu.

Cultura i esport es vinculen en aquesta proposta de visita que combina una activitat lúdica en un espai únic com és l’antiga fàbrica de ciment.

Per participar al circuit cal demanar el mapa del Museu a la recepció, escanejar el codi QR que hi apareix amb l’App Microsprints, i completar tot el circuit el més ràpid possible. El Museu disposa de dos circuits, el verd i el vermell, i un cop finalitzats, els visitants poden veure els resultats que han aconseguit al web de Microsprints.

Tant l’activitat com l’aplicació són gratuïtes.

Descarrega els mapes:

Circuit verd