Festa Major del Clot del Moro 2019

El divendres 9 d'agost el Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug celebra la Festa Major del Clot del Moro amb un ampli ventall d'activitats que inclouen portes obertes, activitats infantils, recorreguts especials amb el Tren del Ciment, música i una nit enigmàtica i de terror.

Activitats infantils, música, gastronomia i una nit de terror

15.30 h | 16.30 h | 17.30 h | 18.30 h
Trens especials. Recorregut del Tren del Ciment des de l'estació de la Pobla de Lillet fins al Museu del Ciment

16.00 h a 18.30 h
Jornades de portes obertes al Museu del Ciment

17.00 h
Festa Holi, festa dels colors amb molta animació. Recomanable portar roba blanca

18.00 h
Festa de l'escuma. Enguany inflable aquàtic

19.00 h
Concert amb el grup Torn de Nit

20.30 h
Sopar popular

21.30 h
Nit enigmàtica i de terror. Inscripcions: per whatsapp 681 102 292 o al correu activitats@e7v.cat

21.00 h
Tren especial del Museu del Ciment a la Pobla de Lillet

Venda anticipada de tiquets

A les estacions del tren i al Museu del Ciment (inclòs el 9 d'agost).

• 5€ Nens i nenes de 4 a 13 anys
  • 10€ Adults