Diada cultural de Sant Jaume al Clot del Moro

El dissabte 25 de juliol el Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug celebra la Diada cultural de Sant Jaume amb activitats diverses que inclouen visites teatralitzades, música en viu i un recorregut especial amb el Tren del Ciment.

12.00 h | Visita teatralitzada
Eusebi Güell i Antoni Gaudí ens descobreixen el passat industrial de l'Alt Berguedà, a través del Tren del Ciment, els Jardins Artigas i la fàbrica de ciment, que actualment alberga el Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug.

14.00 h | Dinar a la cantina
Menú especial de Sant Jaume a càrrec del cuiner Alvaro del Rio, 10€ (menú infantil, 7€).

15.30 h | Música en viu
Amb el grup Torn de Nit.

17.00 h | Visita teatralitzada completa
La visita teatralitzada habitual amplia el recorregut cap a la colònia Asland, per acabar amb un berenar.

18.20 h | Berenar de coca amb xocolata
Al Refugi 4 cases, antic xalet dels enginyers i escola de la colònia Asland, 3€.

19.00 h | Tren especial
Des del Museu del Ciment a la Pobla de Lillet.

Visites teatralitzades: Inici a l'estació de La Pobla de Lillet. Sessió de matí: 10.30h. Sessió de tarda: 15.30h

Inscripcions

Cal fer inscripció prèvia per a totes les activitats al correu museuciment@gmail.com o trucant al 93 825 70 37.